خدمات طراحی شیشه دکوراتیو درب ساختمان

با استفاده از شیشه های دکوراتیو و شیشه های رنگی میتوان جذابیت ویژه ای به درب ورودی و لابی ساختمان داد.

درب های ورودی  ساختمان ها همواره یکی از محل هایی است که شیشه های دست ساز و نفیس استین گلاس در آن نصب می شوند و در عین حال باعث میشود نور طبیعی قسمت جلویی ساختمان را روشن کند.

معرفی شیشه دکوراتیو درب ساختمان

همان گونه که معماری و نمای یک ساختمان در معرفی آن نقش مهمی دارد درب ورودی آن در اولین نگاه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به ویژه اگر ساختمان لوکس و مدرن باشد. بنابراین شیشه های دکوراتیو درب ساختمان ها انتخاب خوبی برای این مکان ها است. حال این شیشه های رنگی با طرح های مختلف به نام شیشه تیفانی یا استین گلاس نیز شناخته می شوند که جهت تزیین درب ورودی اداره یا ساختمان به کار می روند. شیشه های دکوراتیو در هر ابعاد و سایزی قابل سفارش هستند که به دو شکل یک جداره و دوجداره تولید می شوند.

شیشه های مات برای درب ساختمان ها

دلیل مات بودن شیشه های دکوراتیو درب ساختمان ها استفاده از اسید در تولید و ساخت آن می باشد. بنابراین همان گونه که از اسمش پیداست به علت مات بودن نور نمی تواند از آن عبور کند. در نتیجه  تصویر پشت شیشه قابل رویت نیست. همچنین این شیشه ها قابلیت مشبک شدن را دارند و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. البته این شیشه های مات از شیشه لمینیت یا سکوریت ساخته می شوند تا مقاومت و ایمنی آنها افزایش یابد.

ویژگی شیشه های دکوراتیو درب ساختمان ها

  • شیشه های دکوراتیو درب ساختمان ها در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و طرح های مختلف و متنوعی تولید و سپس به بازار عرضه می شوند.
  • به کارگیری رنگ هایی با خاصیت ضد خش در تولید شیشه
  • شیشه های دکوراتیو در مقابل رطوبت و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند‌.
  • نصب این شیشه ها بسیار آسان است به ویژه اگر در نصب آنها از متریال هایی مانند استیل، آلومینیوم یا چوب استفاده شود.
  • سبک و کم وزن بودن شیشه های دکوراتیو و در مقابل مقاوم بودن آنها باعث می شود که گزینه مناسبی برای تولید و ساخت درب ساختمان باشد.