طراحی شیشه دکوراتیو کابینت

اگر می خواهید تنوع و تغییراتی در آشپز خانه خود بدهید میتوانید از با استفاده از شیشه های تزئینی دکوراتیو حال و هوای تازه ای به آشپز خانه خو بدهید. برخی از خانم ها نمی خواهند وسایل داخل کابینت هایشان دیده شود و از طرفی هم میخواهند آشپز خانه ای شیک جذاب و با انواع طیف رنگی داشته باشند که ما با استفاده از شیشه های دکوراتیو در کابینت ها این جذابیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آوریم

شیشه های دکوراتیو بین کابینتی

تاریخچه تولید شیشه به چهار هزار سال پیش برمی گردد که با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر استفاده از آن در تجهیزات ضروری به بخش تزئینی و دکوراتیو افزوده شد. شیشه دکوراتیو بین کابینتی از این قاعده مستثنی نیست که امروزه به عنوان یک صنعت مدرن در صنعت کاشی کاری به کار می رود. طوری که امروزه به جای استفاده از کاشی های سرامیکی این کاشی های شیشه را به کار می برند. زیرا جنس این کاشی ها از شیشه خالص و به صورت فشرده می باشد که مسلما استحکام، درخشندگی و زیبایی بیشتر نسبت به کاشی های سرامیکی را دارد. البته قابلیت نورپردازی آن از پشت و رو، زیبایی و درخشندگی منحصر به فردی به خانه شما می بخشد. شیشه دکوراتیو بین کابینتی به دلیل وجود طیف های گسترده و نقش های برجسته نیاز طراحان را به بهترین شکل ممکن برطرف می کند. حال این شیشه می توانید به تنهایی پاسخگو باشد یا با سایر متریال های موجود در بازار ترکیب شود.

شیشه دکوراتیو بین کابینتی یا شیشه رنگی چاپی

شیشه دکوراتیو بین کابینتی یا شیشه رنگی چاپی به دلیل اینکه طول عمر زیادی دارد و در تماس با آب آسیب نمی بیند جایگاه ویژه ای در دکوراسیون آشپزخانه به خود اختصاص داده است. بنابراین جهت ایجاد تنوع در آشپزخانه می توان از شیشه رنگی چاپی استفاده کرد. از این شیشه ها با چاپ رنگ و طرح دلخواه می توان در فضای بین کابینت ها، زیر هود، بالای اجاق گاز، بالای سینک ظرفشویی و دیگر قسمت های آشپزخانه به آسانی استفاده کرد تا درخشندگی و جذابیت فضا چند برابر شود. این شیشه ها دارای خاصیت سکوریت شدن و ضد حرارت می باشند که به همین علت بین طراحان و معماران داخلی و خارجی و همچنین بین مردم عامه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آشپزخانه به عنوان قطب اصلی هر خانه ایی عمل می کند بنابراین به کارگیری شیشه دکوراتیو بین کابینتی یا شیشه رنگی بر جذابیت آن می افزاید.